درگاه ملی مجوز ها می گوید ارایه شناسه یکتا برای فعالیت های صنفی به نهاد های رسمی کافی است و درخواست های بیش از این سوی نهاد های اقتصادی و حتی نظامی غیر قانونی و جرم است.

کسب و کار دیجیتال

به گزارش همشهری آنلاین، درگاه ملی مجوز ها می گوید ارایه شناسه یکتا برای فعالیت های صنفی به نهاد های رسمی کافی است و درخواست های بیش از این سوی نهاد های اقتصادی و حتی نظامی غیر قانونی و جرم است.

جلوگیری از مانع تراشی دربرابر کسب‌وکارها

درگاه ملی مجوزها با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ارائه شناسه یکتا از سوی صاحبان کسب‌وکار به مأموران دولتی، نظامی، انتظامی و ضابطان قضایی کافی است و درخواست مدارک بیشتر در این زمینه از سوی نهادها جرم است.

خودروهای فرسوده بدون ثبت در سامانه نوسازی جریمه می‌شوند

مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل گفت: براساس قانون چنانچه خودروهای فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان و خودروهای فرسوده ثبت نشده باشند، تردد آنها از ابتدای سال آینده مشمول جریمه خواهد شد.

تصمیم جدید مالیاتی برای فروشندگان خودرو

طبق اعلام اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان اتومبیل تهران از تاریخ یکم شهریورماه، پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال و عوارض خودرو برای جلوگیری از اختلاف بین متعاملین به‌عهده فروشنده است.

بیشتر بخوانید

طرح کالابرگ به تنظیمات اولیه برگشت

تغییرات بازار کار در دولت سیزدهم | نرخ بیکاری چطور به ۷.۷ درصد رسید؟

عوارض گمرکی ۲۸ کالای وارداتی اعلام شد

با توجه به احکام و ابلاغ جداول ۱۵ و ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳، فهرست ۲۸ ردیف درآمدی عوارض قابل وصول شامل عوارض سیگار و تنباکو، خودرو سبک و سنگین، گوشت، سبزیجات و... ابلاغ شد.

افزایش تیراژ تولید خودرو

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امید می‌رود در ماه‌های تیر و مرداد توان تولید خودرو سازان افزایش یابد و تا پایان سال تیراژ تولید خودرو به یک میلیون‌وهفتصدهزار خودرو برسد.

۸.۵ میلیون مشترک خانگی مصرف خود را کاهش دادند

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون ۸.۵ میلیون مشترک برق که مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه پارسال کاهش دادند مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شدند.

۲۶ میلیون تن محصول باغی در کشور تولید می‌شود

داریوش سالم‌پور، مدیرکل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک گفت: ۳ میلیون هکتار سطح باغ‌های کشور است که این باغ‌ها توان تولید ۲۶ میلیون تن محصول را دارند و سهم میوه‌های سردسیری و خشک ۱۲ میلیون تن است.

افزایش صادرات ایران به اروپا

آمارهای یورواستات از رشد تجارت ایران و اتحادیه اروپا در دولت سیزدهم خبر می‌دهد؛ این در حالی است که تجارت ایران با اروپا قبل از آغاز به‌کار دولت سیزدهم کاهش یافته بود.

افزایش قیمت نفت

قیمت جهانی نفت در بحبوحه نشانه‌هایی از کاهش فشارهای تورمی در آمریکا، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نفت جهان، افزایش یافت و قیمت نفت برنت به بالای ۸۶ دلار رسید.قیمت نفت وست تگزاس هم به ۸۳دلار رسید.

کد خبر 866506
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha